فوتبال اقتصاد خوار قسمت دوم

در ادامه برنامه گذشته کاوشگر به این موضوع که چرا این قدر در فوتبالی داره هزینه میشه که به هیچ عنوان کیفت های حداقلی نداره.در این برنامه با آقای دکتر شریف حسینی "رییس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس" همین طور دکتر محمدحسین انصاری "عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی" به عنوان کارشناس برنامه صحبت میشه.

با وبلاگ رادیوی من همراه باشید.

در برنامه سوال میشه از مخاطبان که اگر هزینه های فوتبال در اختیار شما بود در کجا هزینه میکردید؟

یکی از جالب ترین بخش های برنامه شرط بندی های که در فوتبال میشه که بیشتر هم اینترنتی هستن .. این که چقدر هزینه در این بخش میشه .. رقم های قرار دادی فوتبال البته اون طور که بعدها اعلام میشه بسیار بالاست و در ابتدای بستن قراردادها اعلام نمیشه و بعدها فاش میشه .. رقم های که بسیار بالاست بسیار بسیار بالاست."این در مقایسه با کیفیت ارائه شده بازی کنن نسبت به پولی که دریافت میکنن سنگی کوچک در برابر صخره!!"

نرخ بیکاری در شهر تبریز و هزینه های که در فوتبال این شهر میشه و این که این هزینه ها چقدر میتونه  ابتدا کمک کنه در کم شدن نرخ بیکاری در شهر تبریز که متاسفانه به دلایلی این اتفاق نیفته.

همین طور تیم ملوان انزلی با مشکلات زیادی که در هزینه هاش داره ولی مشکلات بیشتری در محیط زیست شهر و همین طور مشکل بیکاری داره که همه این ها از تعصب های کاذبی که به این آسونی نمیشه برطرفش کرد.

همین طور برسی میشه صنعت فوتبال اروپا و کشورهای هم چون برزیل در تولید و تربیت بازیکن برای فروش اونها به تیم های دیگه.

همین طور به ارتباط بازیکنان فوتبال با حامیان و طرفدارانشون صحبت میشه که در کنار کوتاهی این صحبت، میشه نگاهی هم به ارتباط بازیکنان فوتبال وطنی کرد واقعا نمیشه حتی صحبتی کرد.

 

فوتبال اقتصاد خوار-قسمت سوم.

 


دریافت

..............

با همه اینها همیشه از این گونه برنامه ها همیشه استقیال شده و سعی شده این مشکلات حل بشه ولی خب این هم مدتی زمان که اصلا کوتاه نیست ولی خیلی زمان نمیگذره که همه اینها، همه این صحبت ها فراموش بشه و کسی حتی ندونه پولی که برای مالیت میده صرف کسی میشه که به دنبال عقده گشای های خودش وارد زمین میشه که حتی یک ذره هم براش اهمیت نداره که طرفدرانش از اون چی میخوان، کسانی که به دنبال این هستن عینک دودیشون رو روی سرشون بزارن یا لای یقه لباسشون، کسانی که فقط به دنبال حاشیه برای در دید بودن و تیتر بودنشون در روزنامه ها هستن، کسانی که به دنبال آتو گرفتن و بعدا فاش کردن و خراب کردن همیدیگه هستن میشه.

... .