برنامه کاوشگر یه برنامه که چند ماه در رادیو جوان شروع به کار کرده و باید گفت که شروع خوبی هم داشته با گویندگانی جوان و جویا در یک وقت حدودا 50 دقیقه درباره موضوعات مختلفی که بیشتر در ذهن مردم وجود داره و دوست دارن در موردش مطالبی رو بدست بیارن گفتگو میشه ..

این برنامه برای کسانی که وقت جستجو و یا خوندن ندارن و به مردم کمک میکنه اگه موردی موضوعی یا علاقه مندی براشون هست در برنامه خودشون در اون باره تا اونجای که بشه بحث گفتگو بشه و از یک کارشناس یا مسئول درباره موضوع سوال و راهنمای گرفته بشه.

این یک معرفی کوتاهی که درباره این برنامه در صفحه اختصاصی کاوشگر در رادیو جوان.

«کاوشگر»، شنبه تا پنجشنبه، نه تا ده صبح از رادیو جوان پخش می شود. این برنامه تلاش می کند تابا نقد و بررسی چالش های پیش روی تبدیل علم محض به فناوری، پاسخی برای این سوال بیابد، که چرا ایران یکی از بیست کشور اول جهان در تولید علم است، اما این رتبه تأثیری بر استاندارد های زندگی شهروندی و توسعه ی فناوری های داخلی نگذاشته است؟ زبان کاوشگر ساده است و در خلال آن به وقایع علمی نیز پرداخته می شود. اگر روزمرگی باعث شده است مطالعه را کنار بگذارید، کاوشگر را بشنوید. این برنامه می تواند بخشی از کاستی مطالعه را برای شما جبران کند.

البته روند برنامه کمی نسبت به اولویت های در بالا توضیح داده شده تغییر کرده و در کل شروع خوبی داشته و تونسته با چند برنامه با موضوعات خوب شروعی! خوب داشته باشه.

 

وبلاگ رادیوی من  موضوعات و عناوین مهم این برنامه رادیوی از این به بعد قرار میده تا دوستانی که به این برنامه علاقه دارن بتونن بدون هیچ مشکلی .. بدون هیچ آکهی !! این برنامه رو گوش کنن و حتی دریافت کنن.

با وبلاگ رادیوی من همراه باشید.

 

این رو هم فراموش نکنید برای انتقال نظرات و پیشنهادات به این برنامه غیر از تلفن های تماس برنامه به صفحه اختصاص این برنامه در شبکه اجتماعی اینستاگرام  با نام kavoshgar.radio مراجعه کنید و به هیچ وجعه به صفحه اختصاصی این برنامه در سایت رادیو جوان نرید که فقط وقت بارزشتون رو هدر میدید.!!