عناوین مهم رادیو را اینجا گوش کنید و دانلود کنید

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ
فوتبال اقتصاد خوار-3

فوتبال اقتصاد خوار-3

فوتبال اقتصاد خوار قسمت دوم

در ادامه برنامه گذشته کاوشگر به این موضوع که چرا این قدر در فوتبالی داره هزینه میشه که به هیچ عنوان کیفت های حداقلی نداره.در این برنامه با آقای دکتر شریف حسینی "رییس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس" همین طور دکتر محمدحسین انصاری "عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی" به عنوان کارشناس برنامه صحبت میشه.

با وبلاگ رادیوی من همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ facebook Google+ cloob *

ترانه نان با صدای امیر حسین مدرس

امیرحسن مدرس

امیر حسین مدرس یکی از بازیگران جمعه ایرانی یکی از خوش صدا ترین ها هم در این گروه هستن ترانه رو خوندن که بارها به بهانه های گرانی و بی کیفیت نان در برنامه جمعه ایرانی پخش شده.

این ترانه بسیار زیبا  رو میدونم شما دوستاران جمعه ایرانی و همینطور امیر حسین مدرس بسیار دوستش دارید با کیفیتی بهتر در اینجا برای شما دوستان قرار میدم تا مثل من از گوش کردنش لذت ببرید.

 

ترانه نان با صدای امیرحسین مدرس در ادامه مطالب

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۱ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ facebook Google+ cloob *
جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ب.ظ
جمعه ایرانی ویژه عید فطر

جمعه ایرانی ویژه عید فطر

جمعه ایرانی 7 مرداد 1393


جمعه ایرانی

ویژه برنامه جمعه ایرانی تابستان سال گذشته منتخب عید امسال که برای ما دوستاران برنامه جمعه یرانی انتخابش کردم امیدوارم که ازش حسابی لذت ببرید.

با  وبلاگ رادیوی من همراه باشید

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۱ ۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ facebook Google+ cloob *

فوتبال اقتصاد خوار

فوتبال اقتصاد خوار

 

برسی فوتبال ایرانی در این برنامه بسیار کم نظیر بود از این نظر که به بخش مهمی از فوتبال ایران رو زیر ذره بین میبرد که خیلی ها مثل بنده از اون خبر نداشتم .. این برنامه نه برای فوتبال دوستان بلکه برای کسانی بسیار مهم خواهد بود که از کیفیت و کمیت فوتبال ایران راضی نبوده و اون رو اصلا خوب نمیدونن .. فوتبالی که کمکی نه به اقتصاد و مردمش میکنه و سرگرم کننده هم نیست بلکه هیچ رضایتی از طرف طرفدارنش به دنبال نداره.. کیفیت بسیار پایین فوتبال در کشور هزینه های سرسام آوری که هیچ نتیجه حتی بسیار کوچیک برای کشور نداره. توجه بسیار مسئولین اصلا اونها رو ولش کن خود مردم ، مردمی که بیکار هستن .. لنگ یه وام 3 میلیونی ازدواج هستن ولی همه توجه شون به این که لیگ فوتبال چه میشه و کی میاد و میره و کی تو فوتبال به اون یکی چی گفت دارن.

اگه دوست دارید بدونید چقدر در فوتبال ایران داره هزینه میشه و این هزینه ها از کجا میاد که یه فوتبالیست که خونه نداره حرف زدن درست حسابی بلد نیست یه ماشین چند میلیاردی داره که فقط تو خیابون ها بگرده و تو زمین قدم بزنه و اصلا براش مهم نباشه که عده ای طرفدارش هستن.مربیانی که میلیاردی پول میگیرن تا روی صندلی تیمی بشینن که تصمیم بگیرن چقدر از این بازیکن پول بگیرن راضی میشن بفرستنش تو زمین.

 برای گوش دادن به برنامه کاوش گر با عنوان فوتبال اقتصاد خوار قسمت اول با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ facebook Google+ cloob *

جمعه ایرانی-1-مرداد-1391

جمعه ایرانی 6 مرداد 1391


جمعه ایرانی

در نبود برنامه شاد جمعه ایرانی در جمعه های این روز های گرم تابستون .. یکی از شادترن برنامه های جمعه ایرانی در سال 91 رو در اینجا برای شما دوستان قرار میدم تا لذت شادی و خاطرات خوب این برنامه همیشه همراه شما باشه.

آقای جو گیر .. مسابقه حضور ذهن .. گیر بازار .. مسابقه 20 سوالی .. لطیفه های اینترنتی .. اخبار در 60000 ثانیه و ایتم های شادی که کمتر در برنامه بودن .. موزیک های شاد و ترانه های که خاطره و شادی خاصی رو بهمون میده.

با وبلاگ رادیوی من همراه باشید.

ادامه مطلب...
۱۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۵۵ ۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ facebook Google+ cloob *

جمعه ایرانی-4-بهمن 1390

جمعه ایرانی 28 بهمن 1390


جمعه ایرانی

یادی کنیم از برنامه های گذشته جمعه ایرانی.

آیتم های این برنامه 

بعد از 9 سال کما، آیا میدانید، در گیشه سینما ها، گزارش گر جمعه ایرانی در ایتالیا، پ ن پ، مسابقه حضور ذهن، لطیفه های اینترنتی، اخبار در 60000 ثانیه و کلی موزیک شاد و زیبا به همراه لطیفه ها و جک های که در سال 90 خاطرات شما رو از این برنامه جاودان کردن.

 

با وبلاگ رادیوی همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۱۴ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ facebook Google+ cloob *
تمام موضوعات برنامه جوونی دربست