درود برشما دوستان گرامی .

در اول کلام بگم که هدف اول ساخت این وبلاگ منتشر کردن برنامه پر مخاطب جونی دربست که از رادیو جوان هر روز 10 تا 11 صبح شنبه تا چهار شنبه در دو نوبت کاری که یک هفته درمیان است بخش میشود..اهمیت این برنامه هم به این دلیل که در هر قسمت با مطرح کردن موضوعی که به جوانان مربوطه حالا مشکلات .. اختلاف نظر با والدین .. جوان و جامعه .. جوان زندگی مشترک .. و ... و تماس های که جوانان و حتی والدین مربوط به موضوع مطرح میکنن کارشناس برنامه که دکتری روانشناس و بسیار مجرب  هستند در رابطه با موضوع برنامه توضیح و راهنمای میکنند و جواب سوالات تماس گیرنده رو هم میدن.

به دلیل قرار ندادن خود سایت رادیو جوان بنده به خاطر این که در نظرات خود سایت رادیو جوان  میدیم گه خیلی از شنوندگان درخواست داشتن تا فایل صوتی برنامه رو برای دانلود قرار بدن ولی به هر دلیلی قرار داده نمیشد من هم دز این رابطه اقدام به ظبط این برنامه و قرار دادن این فایل صوتی بدون تبلیقات شبکه و همین طور با حجم بسیار کم و کیفیت مناسب برای استفاده راحتر دوستانی که نتونستن برنامه مورد نظرشون رو گوش بدن و یا میخوان دوباره گوش بدن آماده کردم.

 

در آخر هم عرض کنم که هدف اصلی این بخش فقط و فقط کمک به دوستانی که به هر دلیل و مشغله نتونستن این برنامه رو در ساعت پخشش گوش بدن هست و همین طور جوانانی که به این راهنمای های نیاز داردن.

 

برای این که همه دوستانی که به این راهنمای ها نیاز دارن و یا این که میخوان  برنامه های جونی دربست رو دریافت و گوش کنن از دوستان بیننده این وبلاگ تقاضا دارم تا این صفحه رو به اشترک بزارن و یا در سایت یا وبلاگشون لینک کنن.



ما را در فیسبوک دنبال کنید.

ما را در توییتر دنبال کنید.

ما را در گوگل پلاس دنبال کنید.


 

 

 


با سپاس فراوان سیاوش شایان.