امروز جمعه 11 اردیبهشت و در ساعت 9 صبح در موج رادیوی ایران خبری از پخش برنامه جمعه ایرانی نیست.تا چند روز پیش خبری از پخش نشدن این برنامه طنز رادیوی که چندین و چندسال از رادیو ایران پخش میشه نداشتم تا این که در خبر گذاری ایسنا خبری از دلیل پخش نشدن این برنامه منتشر شد که بر آن شدم تا این خبر رو در وبلاگ رادیوی من برای شما دوستاران این برنامه قرار بدم.

همونطورکه میدونید جمعه ایرانی با این نام حدودا 12 سال که از رادیو ایران پخش شده و شنوندگان بسیاری هم داره .. آخرین اجرای این گروه طنز در اخرین روز سال 1393 و در تاریخ 29 اسفند ماه پخش شد و مجری برنامه آقای مهران امامیه اولین جمعه ایرانی در سال جدید رو 21 فروردین اعلام میکنن .. ولی این برنامه در اون تاریخ پخش نمیشه و تا به امروز هم خبری از پخش اون از رادیو اعلام نمیشه.

 

 

متاسفانه باید به ناگفته های که شاید خیلی از ماها از اون بی خبر هستیم هم توجه کنیم .. 

آقای توکل ممیزی های " حذفیات بخش های از برنامه" رو که به این برنامه زده میشه و همین طور توجه کم و همین طور حمایت های کمتر مسئولین به این برنامه و دستمزد بسیار کم هنرمندان برنامه و .... ولی موردی که در ابتدا گفته شد به طور خاص علت توقف این برنامه از نگاه اقای توکل میباشد.

همه این موارد و موارد دیگه نه این که مدتی بر این برنامه وارد شده . بلکه چدین سال که این برنامه با موجود این فشارها به کار خودش ادامه داده ولی بلاخر باید به جای میرسید تا نگاهی متفاوت به شرایط و وضعیت این برنامه داشت .. آقای توکل از نبود حمایت کافی از این برنامه میگن و بیان میکنن که نبود حمایت از این برنامه یکی از مهم ترین دلایل دوام نیاوردن این برنامه ست.

 

آقای بهنام احمد پور هم در انتهای صحبت هاشون در رابطه با این توقف برنامه جمعه ایرانی عنوان کردن که این برنامه در مهر ماه به رادیو باز خواهد گشت.

 

شنوندگان خوب این برنامه که میدونم خیلی زیاد هم هستن در خواستی ازتون دارم این که این مطلب رو در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دیگر دوستان هم به حمایت از این برنامه طنز ایرانی بپردازن تا خدای نکرده این برنامه که سالهای سال دل شنوندگان ایرانی رو شاد کرده تو این مدتی که پخش نمیشه کم رنگ بشه.

 

با تشکر فراوان از همه دوستان خوبم

سیاوش شایان. وبلاگ رادیوی من 

    www.myradio.blog.ir