با من حرف بزن 


کارشناس آقای دکتر پوریا پاک رو.

دکتر پوریا پاک رو

مجری:

سردبیر: خانم اکرم زمانی.

 

وقتی از طلاق صحبت میشه .. پایان علاقه و دوست داشتن دو نفر که به پایان رسیده .

 

در این برنامه در مورد مهارت های بعد از طلاق .. برای خانم ها صحبت میشه.

سوال که برای شروع از شما پرسیده میشه این .. خانم ها وقتی طلاق میگیرن چه اتفاق براشون میفته؟!

در این برنامه پای صحبت های خانم های میشنیم که از تجربه ها شون بعداز طلاق میگن .. از مشکلات روحی و عاطفی از تنهای .. از لحظه های جدای .. لحظه لحظه های که براشون بعداز جدای گذشته .. از دقدقه هاشون و نگرانی هاشون میگن .. از مشکلات مالی .. از سرزنش های که از سوی خانواده و نزدیکانشون بر اون ها شده .. ترد شدن ، دوری کردن از اون ها و نگاه بدی که به خانم های طلاق گرفته میشه ... !

در این برنامه با این که از مشکلات خانم ها بعداز طلاق گفته میشه  ولی باز ما نمیتونیم ذره ای از احساس اونها رو درک کنیم .. ولی اینها همه واقعیت .. واقعیت های که خیلی ساده از کنار اونها میگذریم.

ولی گاهی نیاز داریم با کسی در این رابطه صحبت کنیم به کسی نیاز داریم که حرف ها مون رو گوش کنه  .. نیاز داریم به ما هم اهمیت داده بشه و به مشکلاتمون نگاهی دوباره بشه تا بشه راه حلی براش پیدا کرد.

در این برنامه نگاهی متفاوت به موضوع خانم ها بعداز طلاق میشه .. نگاهی به زندگی شون میشه و پای حرف های اونها مینشینیم .. و کارشناس برنامه در این رابطه به طور مفصل برای کمک به این خانم ها راهنمای های مکینن که میتونید با گوش دادن به این برنامه از نکته ها و راهنمای ها استفاده کنید.

در بخش معرف کتاب این برنامه کتاب با عنوان 

معرفی کتاب باز سازی زندگی پس از طلاق

باز سازی زندگی پش از طلاق نوشته آقایون بروس فیشر و رابرت آلبرتی به ترجمه خانم اکرم کرمی برای کمک به عبور از دوران بعداز طلاق و بازگشت به روال عادی زندگی میکنه.

میتونید این کتاب رو از کتاب فروشی های معتبر سراسر کشور تهیه و مطالعه کنید.

 

برای گوش دادن به این برنامه 

با ما همراه باشید.

بخش اول

 


دریافت


بخش دوم

 


دریافت