جوونی دربست سه شنبه 14 بهمن 1393


کارشناس برنامه: دکتر حمیدرضا محتشمی .. مدرس مهات های زندگی.

مجری: محمدرضا قلمبر.

تهیه کننده: عصمت باپیران.

و با نکته از دکتر منظمی تبار.

 

تو اطرافیان و آشنایان و حتی هم کلاسی ها  دیدم کسانی رو که وقتی یه تصمیمی میگیرن میگن من دیگه تصمیم رو گرفتم .. نه فقط همینی که هستش .. نه من باید تصمیم بگیرم .. منم منم زیاد تو حرف هاشون میگن .. حتی ممکن گاهی اوقات ما هم این طوری باشیم یعنی تو یه شرایطی، مکانی، زمانی یه تصمیمی بگیریم میگیم خودم باید این تصمیم رو بگیرم  حرف حرف خودم .. حرف هیچ کس رو گوش نمیدیم  به حرف هیچ کس اعتماد نمیکنیم  کلا میخوایم اون کاری که خودمون میخوایم رو انجام بدیم .. .

تو این شرایط شما چی کار میکنید؟ چه اتفاقی میفته وقتی میگید خودم میدونم و منم منم میکنید؟ اصلا نظرتون در این باره چیه خوبه یا بد؟ فکر میکنید کسانی که این جور فکر میکنن کار درستی میکنن؟

در این برنامه با کسانی که این طور هستن و کسانی که با این نوع تصمیم گیری مخالف هستن صحبت میشه و اونها نظرشون رو در این رابطه میدن و میگن چرا این طور تصیمیم گیری ها رو قبول دارن دارن و یا قبول ندارن.

در بخش دوم برنامه هم کارشناس برنامه در این رابطه صحبت میکنن.

با ما همراه باشید.

بخش اول

 


دریافت


بخش دوم

 


دریافت

 

با منم منم کردن هیچ هدفی به نقطه طلای خودش نرسیده .. شاید آدم ها تک تک و برای خودشون جایگاهی پیداکرده باشن اما اونهای که زیادی خودشون رو باور دارن جای توی هدف های جمعی ندارن .. این جور افراد نمیتونن تو تصمیم گیری های جمعی کنار بیان تصمیم دیگران رو نمیتونن بپذیرن .. برای یکی شدن و رسیدن به هدف مشترک باید از همه من ها به گذریم .. باید ما بشیم. .. توی این دوره و زمونه نمیدونستم دیگه ناآگاهی تعبیرنمیشه، بی خردی تلقی میشه چرا که وقت بهانه جوی نیست باید بتونی از تجارب دیگران استفاده کنی .. در تمام راه ها رد پا های هست که بشه بهشون اعتماد کرد .. یادمون باشه هر چی بیشتر بدونیم نتیجه و تصمیم بهتری میگیریم.