برنامه جریان شنبه 6 دی 1393


تهیه کننده: شهره احمدوند.

کارشناس:دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک آقای عبدالجلبل کلانتر هرمزی.


جریان 6 دی 1393

موضوع این هفته برنامه جریان مربوط میشه به طب جدیدی که مدتی که زیاد هم شده ..

چاله گونه هم از اون مواردی که به قولی "خانم های جوان" مد شده و خیلی از دختران برای ایجاد این چاله کوچولو روی لپشون حاظر هستن هر ریسکی رو قبول کنن. ..

در مورد این دست انداز کوچک هم باید گفت طب زیبای بین دختران ما به قدر زیاد است که حتی از این چاله کوچک هم می گذرند .. بله برای زیبای رهی بی پایان باید طی نمود و ار هر چاله چوله و کج و کولگی که در این مسیر زیبای هست نباید به این سادگی گذشت.

 حالا شاید شما آقایون که نه، به این چیز علاقه ای  ندارید ولی روی صحبتم با خانوم هاست دختران زیبای که برای زیباتر شدن از زیبای خودشون هم میگذرن!! حالا این که موقع لبخند زدن یه چاله کوچولو روی لوپشون ایجاد بشه خیلی مهم میشه به اندازه ای که به هر قیمتی حاضر میشن هزینه بالای رو برای ایجاد این چاله صرف کنن و بعد از عمل هم سختی نخوردن غذا رو تو چند روز به جون بخرن و کلی دردسر دیگه ، تازه یادم نره که این چاله بعد از ایجاد شدن یه دردسر های هم داره و اون هم این که رو عضولات صورت تاثیری میزاره که دیگه نمیتونید مثل قبل درشت بخندید!! و بعد از پا به سن گذاشتن و شل شدن پوست صورت این چاله رو صورت تون بسیار بد جلوه میکنه و در آخر هم باید گفت برطرف کردن این چاله در مورادی برگشت پذیر البته با هزینه بالاتر و گاهی هم برگشت ناپذیره.

 

در این برنامه به نظر مردم در مورد این چاله و همین طور گفتگو با دکتر فوق متخصص زیبای در این مورد صحبت میشه همین طور کسانی که این عمل رو انجام دادن.

با ما همراه باشید با جریان این هفته.


برای گوش دادن به این برنامه لطفا به ادامه مطالب مراجعه کنید.

جریان این هفته

 


دریافت



بیننده گرامی اگر مطالب این برنامه را مفید میدانید لطفا به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از این مطالب بهرمند شوند.