جوونی دربست شنبه 1 آذر 1393


کارشناس خانم دکتر ناظمی روانشناس و مشاور.

مجری:محمدرضاقلمبر.

تهیه کننده:


شده تا به حال دچار اضطراب بشید؟

مثلا قرار سال تحصیلی جدید برید به مدرسه و یا دانشگاه .. مدام به این فکر میکنید چه کسانی درکلاس هستن و قرار با استادان جدید روبه رو بشید.. کسانی که شاید برای اولین بار که باهاشون روبه رو میشید .. اضطراب عجیبی از چند روز قبل دچارش میشید و همین طور که به محیط جدید نزدیکتر میشید اضطراب بیشتر میشه .. تپش قلبتون بالا میره دستپاچه میشید و گاهی هم دست هاتون کمی میلرزه صداتون در صحبت های اول کمی لرزش داره و تپش قلبتون اصلا آروم نمیشه ..خاستگاری رفتن و یا برای شما اومدن حتی دربرخورد با یک خانوم دچار اضطراب شدن و  یکی از موادی که بیشتر برای دانشجویان پیش میاد کنفرانس دادن موردی که در این برنامه هم بهش رسیده میشه.

 در بسیاری از این موارد حالا نه مدرسه و دانشگاه و این اضطراب برای همه یکسان نیست وقتی به یک محیط جدید میرید مثلا محل کارجدیدتون نگران هستید که نکنه در برخورد اول با رئیستون این اضطراب کاری دستتون بده و حتی همکارانتون .. ا

ولی اضطراب یه واکنشی که برای همه پیش میاد و طبیعی ولی خب کسانی هم هستن که در بسیاری موارد دچار اضطراب هستن و این نگرانی ها اصلا ولشون نمیکنه.. این دسته باید چه کاری انجام بدن تا کمتر و حتی دیگه دچار اضطراب نشن.

با این برنامه همراه باشید  مواردی که با اضطراب همراه هستن و از کارشناس برنامه خواستن تا راهنمایشون کنن و تصیه ها و ورزش های که در کاهش این اضطراب از جانب کارشناس مطرح میشه بسیار مهم هستن.


برای گوش کردن به این برنامه بسیار مفید و ارزشمند به ادامه مطالب مراجعه کنید. 

 

بخش اول

 


دریافت


بخش دوم

 


دریافت



بیننده گرامی اگر مطالب این برنامه را مفید میدانید لطفا به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از این مطالب بهرمند شوند.