برنامه جریان این هفته شنبه 24 آبان 1393


کارشناس این برنامه جریان آقای دکتر عباس ربانی .. متخصص جراحی عمومی و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران.

آقای دکتر عباس ربانی


بعداز موضوع های که در این برنامه تا به الان در این وبلاگ قرار داده شده همه در تب زیبای بوده و همونطور که از موضوع این برنامه هم پیداست در مورد کسانی که دچار اضافه وزن هستن و دوست دارن که اندامی زیبا داشته باشن.

خب شما هم مطمئن دوست دارید اندامی زیبا داشته باشید درسته؟ میشه گفت کسی رو نمیشه پیدا کرد که از اندام چاق خودش راضی باشه و دوست داره .. بزارید این طور بگم آرزو داره که اندامی متناسب و خوش فرمی داشته باشه..ولی خب نمیشه از غذاهای که مادرمون درست میکنن هم به این سادگی ها گذشت به قولی اون قدر میخوریم که جای یه دونه برنج تو معدمون خالی نمیمونه.. بله در عین دوست داشتن به اندامی زیبا و خوش فرم از غذا های خوش مزه که در طول روز میبینیم به این آسونی نمیشه گذشت.

شما وقتی مشغول غذا خوردن هستید چقدر میتونید بیش از انداز بخورید؟

در زندگی ما ایرانی ها که مدت هاست بهش دیگه عادت کردیم پر خوری و ورزش نکردن "فعالیت منظم بدنی" باعث شده افراد چاق در جامعه ما روز به روز بیشتر بشن .. باید گفت این همه بحث موضوع برنامه این هفته نیست و عده ای هم هستن که با داشتن اندامی متناسب که فقط به یک ورزشن منظم روزانه احتیاج دارن به دنبال راهی میرن که فکر میکنن بسیار ساده تر و درعین حال سریعتر و اون هم عمل کردن معده بیچاره ""که فقط دستورات شما رو در هر شرایطی انجام داده "".

بحث اصلی برنامه این هفته در مورد عمل های که رو معده انجام میشه مثل روش بالن .. حلقه و ... . این مورد جراهی ها در تمام نقاط جهان در موارد خاص انجام میشه توجه کنید موارد خاص!! مورادی حاد که دکتر متخصص برای جلوگیری از مصرف زیاد غذای بیمارشون مجبور به کوچک کردن معده میکنن.. متاسفانه همنطور که گفتم طب زیبای به حدی رسیده که جوانان ما برای این که رژیمی متناسب در مصرف غذا خود داشته باشن و همین طور انجام ورزش اقدام به این نوع جراهی ها میکنن بی آنکه بدونن که چه تصمیم وحشتناکی دارن میگیرن که تا آخر عمر از انجامش پشیمان میشن.


خب برای این که یهتر با این مقدمه که عرض کردم "روش جراهی معده" آشنا بشید با ما همراه باشید. 

برنامه این هفته جریان به مدت 25 دقیقه.

 


دریافت


بیننده گرامی اگر مطالب این برنامه را مفید میدانید لطفا به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از این مطالب بهرمند شوند.