جوونی دربست یکشنبه 18 آبان 1393


کارشناس امروز خانم دکتر رآمش.

مجری:محمدرضا قلمبر.

تهیه کننده:


بعد از چند سال تلاش و درس خوندن .. دور از خانواده بودن .. در شرایط سخت درس خوندن با این فکر که فردای فارغ و تحصیلی میری و کاری رو شروع میکنه که براش چندین سال زحمت کشیدی؟ ولی به خیالی باطل میرسی .. کاری نیست برات شرایط با چندسال قبل فرق کرده و نمیتونی شغلی که این همه سال براش زحمت کشیدی رو انتخاب کنی.

امکان داره برات مشکل پیش بیاد و نتونی بری دنبال کاری که دوسش داری و مجبوری شغلی رو قبول کنی که نه بهش علاقه داری و نه درش موفق هستی.

هستن کسای که در رشته تحصیلیشون مثلا عمران بوده و الان بعد از چند سال که از فارغ تحصیلی گذشته رفتن و مشغول کاری که اصلا با رشته تحصیلیش مربوط نیست ولی راضیه درامدش هم خوبه. ولی فکر این که چند سال درس خونده و الان داره کاری رو انجام میده که ربطی به رشته تحصیلیش  نداره کمی آزارش میده و وقتی که یادش میفته به خودش میگه کاشکی به جای اون همه درس خوندن میومدم همین کار رو انتخاب میکردم.

از این موارد در بین جوانان ما بسیار دیده میشه و باید گفت در کل جای تاسف داره!! جوانانی که به این دلایل زمان و جوانی خودش  رو ازدست دادن و موندن تو راه رفته و موندن که چه کنن .. کسی هم نیست که دستش رو بگیره و کمکش کنه .. کسی نیست که راهنمایش کنه.


در این برنامه به جوانانی که از این که شغلشون به رشته تحصلیشون مرتبط نیست و راضی نیستن اختصاص داره .. این برنامه کمک میکنه تا از همین الان یه تصمیم مهم برای خودشون و زندگی آیندشون بگیرن.

با ما همراه باشید با این برنامه.

در ادامه مطالب برنامه امروز رو گوش کنید.

 

این برنامه در یک بخش به مدت 50 دقیقه و 49 ثانیه.

 


دریافت

11 مگابایت


بیننده گرامی اگر مطالب این برنامه را مفید میدانید لطفا به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از این مطالب بهرمند شوند.