برنامه جریان-شنبه 10 آبان 1393


برنامه جریان

آیا شما هم متاسفانه بخشی از موهای سرتون ریخته؟

موهای سرتون به یک سری دلایل حالا خوب مراقبت نکردن .. عوامل ارثی .. هورمونی .. و ... . کم پشت شده؟ و یا بدتر دچار تاسی شدید؟

مطمئنن شما دوست دارید که موهاتون مثل روز های گذشته پر پشت بشه ؟

 

مو های سر "البته در کشور ما بیشتر" در آقایان بسیار در زیبای ظاهرشون تاثیر گذاره و توجه زیادی بهش میشه .. حالا بیشتر جوانان 25 تا 45 سال حالا یک بیشتر یا کمتر دچار کم پشتی و ریزش مو میشن به این فکر میفتن که اقدام به کاشت مو بکنن و این فکر زمانی بیشتر میشه که تبلیغات اینترنتی و شبکه های تلویزیون "ماهواره" و آگهی های روزنامه رو میبینن.. و این دکترهای که به قول خودشون تخصص بسیار بالای در کاشت مو و همین طور روش های بسیار موئر و به روزی در کاشت مو دارن .. متاسفانه باید گفت که این طور تبلیغات و دکترهای پر مدعا بسیار در کشور ما هستن که از بی اطلاعی جوانان سوء استفاده استفاده میکنن و اون ها رو دچار دردسرهای به مراتب بدتر از کچلی سر میکنن .. مثل بیماری های که به دلیل بهداشتی نبودن محیط مطب های که دارن و همینطور روش های که اصلا اصولی و علمی نیست باعث بدتر شدن کچلی جوان از همه جا بیخبر میشن!


در این برنامه به مسائل ناگفته درباره موضوع بسیار مهم کاشت مو میرسیم و این که شمای که میخواید اقدام کنید و یا حتی در فکرش هستید باید این برنامه رو گوش کنید .

توصیه های آقای دکتر امیر هوشنگ احسانی "متخصص پوست و مو"

و همینطور کسانی که اقدام به کاشت مو کردن و در دام این دکتر های الکی کاشت مو افتادن و دردسر های که براشون پیش اومده.


 

برای گوش دادن به این برنامه بسیار مهم به ادامه مطالب مراجعه کنید.

 

 


دریافت

 

بیننده گرامی اگر مطالب این برنامه را مفید میدانید لطفا به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از این مطالب بهرمند شوند.