جوونی دربست چهارشنبه 7 آبان 1393


 

کارشناس این برنامه آقای دکتر حمید رضا محتشمی.

مجری : محمد رضا قلمبر.

تهیه کننده :


چه فعالیت های در شما هست که به صورت عادت شده ؟ این فعالیت ها که اکثرا بی فایده هستند بدون این که بفهمیم باعث میشن که زندگیمون رفته رفته به تباهی بره و در آینده هم مشکلاتی رو به همراه داشته باشه.

برای مثال فردی رو در نظر بگیرید که رفته رفته با سیگار "یک فعالیت" کشیدن و بعد از مدتی دچار اعتیاد میشه و به هیچ وجع نمیتونه از این عادتی که به صورت ناخودآگاه پبشرفت کرده و باعث شده هم به خودش و هم به اطرافیانش صدمه میزنه دور بشه.

حالا در این برنامه در این رابطه بیشتر صحبت میشه .. البته بیشتر در مورد کسانی که در ابتدا با اعتماد به نفس میگن که در این کار " فعالیت" زیاد روی نمیکنم ولی رفته رفته به اون فعالیت خودش مثلا شبکه های اجتماعی اعتیاد پیدا کردن .. البته بیشتر در رابطه با اعتیاد جوانان به اینترنت و شبکه های اجتماعی در این برنامه صحبت میشه.

عده ای با برنامه تماس میگیرن و در رابطه با همین اعتیاد به شبکه های اجتماعی صحبت میکنن و کسانی که در رابطه زنآشوی خودشون با این اعتیاد دست بگریبان و باعث شده از هم دیگه دورباشن و در بعضی موارد باعث شده از هم دیگه جدا بشن..

مورد بسیار مهم این برنامه باعث شده که خانواده های از هم دیگه دور باشن در صورتی که همه در یک خانه زندگی میکنن .. متاسفانه این اعتیاد به شبکه های اجتماعی به صورت یک فعالیت بیش از حد شده.


برای گوش دادن به این برنامه و شنیدن توصیه ها و مثال های که در این باره از زبان کارشناس برنامه گفته میشه همراه باشید تا شاید کمکی بکنه به شمای که هنوز نمیدونید چقدر درگیر این اعتیاد شدید بکنه.!

 

بخش اول

 


دریافت


 

بخش دوم

 


دریافت

 

بیننده گرامی اگر مطالب این برنامه را مفید میدانید لطفا به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از این مطالب بهرمند شوند.