جوونی دربست شنبه سوم آبان ماه 1393


کارشناس امروز آقای دکتر رضا پدیدار " کارشناس علوم رفتار"

مجری : محمدرضا قلمبر.

شمای که دارید این مطلب رو میخونید حتما شده که حداقل یک بار برای شروع کاری حالا هر چی که باشه حتی تصمیم گرفتن برای انجام کاری و شروع کاری که بگید از شنبه شروع میکنم .. حالا مهم نیست به کسی هم این رو گفته باشید یا فقط بین خودتون بوده .. ولی شنبه شده و هیچ کاری انجام نشده .. مثلا قرار بوده شروع کنید درس بخونید و  ... . حالا برای بعضی ها از این شنبه ها خیلی گفتن و خیلی از این شنبه ها اومده و رفته ولی حرفی یا تصمیمی که گفتید نشده .. حالا شاید با خودتون بگید خب تنبلیمون اومده .. ولی تنبلی فقط یکی از مواردی که باعث میشه اون کاری که گفتین رو از شنبه شروع نکنید.

موضوع برنامه امروز جوونی دربست در همین مورد .. در مورد کسانی که این جمله کوتاه کذای از این شنبه رو خیلی میگن و اصلا نمیدونن دارن با این کارشون چه صدمه به خودشون میزنن .. ولی خب راه های هست که این عادت از شنبه رو که خودمون هم میدونیم میاد و میره و هیچ اتفاقی نمیفته رو  یه جورای درستش کنیم.

تو این برنامه که در ادامه میتونید اون رو گوش کنید کارشناس برنامه راهنمای های رو میکنن که بسیار مهم و تاثیر گذاره و شاید شما هم با گوش دادن این برنامه باعث بشه که از همین الان همین امروز که شنبه ست شروع کنید و کارهاتون و هدف هاتون رو عقب ندازید.

 

بخش اول

 


دریافت


بخش دوم

 


دریافت

 

بیننده گرامی اگر مطالب این برنامه را مفید میدانید لطفا به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از این مطالب بهرمند شوند.