جریان 2 اسفند 1393 


تهیه کننده : شهره احمدوند.

کارشناسان این برنامه: آقای دکتر حامد برآبادی .. روان درمانگر .. و حاج آقای اتابکی .. 

درباره موضوع صحبت میکنن.

 

معمولا وقتی حرف از آرایش باشه حرف از عروس خانم ها و خانم ها میشه .. ولی مدتی که حرف از پسران جوانی هم میشه که به ظاهر و سیمای خودشون طوری میرسن که وقتی میبینشون لحظه به یاد آرایش عروس خانم ها میفتی .. اون قدر ابرو ها  رو دست کاری کردن و موههاشون رو رنگ کردن اونقدر به صورت خودشون مواد آرایشی که معمولا خانوم ها میزنن استفاده کردن که چهرهاشون از نمای پسرانه خارج شده ..  و دیگه چه کارهای دیگه هم میکنن که فکر میکنم همین قدر کافی باشه.

در این برنامه با نظرات جوانان در این باره که از این پسران جوان دیدن که آرایش میکنن اونهم غلیظ!!! میشه که در مواردی زیاد همگی جواب مثبت میدن و حتی با پسرانی که این آرایش ها رو انجام میدن هم صحبت میکنن و اونها هم دلایلشون رو در این باره میگن .. 

حالا چرا پسران این کار رو انجام میدن دلایل زیادی میتونه داشته باشه .. میتونه یه نوع افسردگی باشه و حتی یه جور طب زیبای و شاید بیماری و در بسیاری موارد به این دلیل که میخوان توجه همه رو به خودشون جلب کنن ؟ حالا چرا این گونه است رو آقای دکتر برآبادی روان درمانگر در این برنامه به وضوح توضیح میدن و حاج آقای اتابکی هم مواردی رو عنوان میکنن و میگن این گونه موارد چرا و چگونه در بین جوانان مون به وجود اومده..

با این برنامه همراه باشید تا بشنویم چرا مردان آرایش میکنن !!

برنامه جریان-2 بهمن 93

برنامه جریان این هفته 2 اسفند 1393

 


دریافت

 

نظر شما درباره آرایش کردن مردان چیشه؟